UW RESIDENTIE
AANDACHTSGEBIEDEN TER ONTWIKKELING

MANAGEMENT

residentie, zorghotel, kunstgalerie Kijkoor

Management & ontwikkeling: Van idee tot exploitatie van een vitale woonomgeving

  1. Advisering duurzame conceptontwikkeling en herbestemming van bijzondere panden
  2. Locatiebestemming, duurzame ontwikkeling en gebruik
  3. Beheer en locatie exploitatie
  4. Management voor tijdelijk of permanent gebruik

Activiteiten worden georganiseerd met de samenwerkende partners die de gebruikers passen en aansluiten bij de omgeving zoals de samenwerking met Stichting Kijkoor in De Nieuwe Harmonie.

HOSPITALITY

zorghotel organisatie

Hospitality: helder gastheerschap en dienstbaar leiderschap

  • Gastheerschap vanuit passie en talenten van mensen
  • Wonen-service en facilitaire diensten
  • Comfort diensten
  • Gemak diensten
  • Ontspanningsactiviteiten

RESTAURATIE

residentie, zorghotel

Restauratie: “Groeneria’ Van gezonde grond naar gezonde mond.

Huiskamerrestaurant en hotelmatig waarbij wordt uitgegaan van gezonde voeding:

  1. Restaurant á la Carte bijvoorbeeld in samenwerking met Jonathan Karpathios
  2. Restaurant in pakketvorm (A, B, C) in samenwerking met Boer Jan van de Eemlandhoeve, biologische producten direct van het land

ZORGDIENSTEN

residentie, zorg op maat

Zorgdiensten: Service voor vitale verzorging op maat

  • Basis zorg en verzorging
  • Basis Zorg in ‘natura’ of in PGB Zorg

Onder andere in samenwerking met Joost Nauta van Joost Zorgt en/ of kunstcentrum Kijkoor.

Alleen zo kunnen we een ideale zorg-woonomgeving, uw residentie, realiseren.

RESIDENTIE

Seniorenwoningen, zorghotels en service residentie zijn er in vele soorten en maten. Cordialis Living Group onderkent de groeiende behoefte voor ‘startende senioren’ en voor 65+ ers aan dienstverlenende service in en om de eigen woning. Huisvesting met verzorging in een vitale omgeving.

We willen alle eisen en wensen van de bewoners op het gebied van wonen en service zo goed mogelijk realiseren. Dat kan door persoonlijk maatwerk te leveren, soms al vanaf de bouw, bij iedere levensfase van de doelgroep en voor iedere bewoner, iedere dag weer.

Service willen we bieden vanuit de hospitality gedachte. Het is niet alleen bestemd voor een hotel, maar kan ook elke dag.

BEDRIJFSCULTUUR

Onze medewerkers zijn daarbij onmisbaar. Gastvrijheid is consumentengericht. Door training, constante motivatie en geselecteerd personeel ontstaat de gewenste en verwachte ‘ja-cultuur’ omgeving. In de hotellerie zijn we niet anders gewend. Daarnaast is samenwerking met andere partijen nodig. Door over de eigen muren heen te kijken, zorgen wij voor een win-win-win situatie en waarborgen we het voortbestaan op de lange termijn.